Selasa, 15 Mac 2011

15 March 2011

AS SALAM, DAN SALAM SEJAHTERA...Sepanjang hari ini, banyak perkara yang aku ingin kongsi bersama anda. Antaranya ialah berkaitan dengan pra pendaftaran praktikum kepada bakal-bakal guru yang akan menjalani praktikum pada 9 Mei 2011. Alhamdulillah, aku dan sahabat yang lain telah membuat pendaftaran seperti yang telah disuruh. Peringatan, kepada bakal-bakal guru yang belum mendaftar, sila berbuat sedemikian secepat yang mungkin. Hari ini juga aku telah menjalankan tanggungjawab aku sebagai pelajar UPSI yang mendimami Kolej Aminuddin Baki, iaitu membuat pendaftaran kolej kediaman untuk semester akan datang iaitu semester 8. Aku berharap agar semester 8 nanti aku boleh menginap di Kolej Aminuddin Baki yang aman, dan permai. Insya-Allah...

Hari ini juga aku ingin berjumpa dengan penyelia proposal aku iaitu Prof. Dr. Azizi, tetapi malangnya beliau tiada di biliknya. Aku tinggalkan proposal itu di hadapan biliknya, dan aku berharap beliau akan menyemak dengan setulus hatinya...hehehehehehehe...Selepas itu, aku bersama sahabt ku melangkah pergi meninggalkan bilik pensyarah ku itu menuju ke makmal GIS. Dalam perjalanan, terserempak dengan rakan seperjuangan SRN ku iaitu Saudari Sumaiyah Ismail yang pada ketika itu ingin menuju ke makmal Fizik yang tidak jauh dari makmal GIS. Sampai sahaja di makmal, seperti biasa tiada apa-apa yang dilakukan melainkan mendigitkan peta untuk dijadikan modul dalam pengajaran. Alhamdulillah, walaupun tidak banyak yang dapat disiapkan, tapi ada juga hasil untuk hari ini. Baiklah, setakat ini sahaja dulu, kita sambung esok plak ek...salam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan