Isnin, 21 Mac 2011

Balik Kampung Cuti Pertengahan Tahun 2011

AS SALAM...DAN SALAM SEJAHTERA...Alhamdulillah...semester dua aku di UPSI untuk sesi 2010/2011 dah nak habis. Jadi, praktikum untuk bulan Mei dah tak lama lagi, takut juga rasanya. BTW...semuanya dah OK...Pasal sekolah pulak dah tak ada masalah sebab semalam dah daftar sekolah tapi sekarang cuma tunggu respons dari pihak sekolah. Praktikum bulan Mei nanti kami telah merancang untuk buat di sekolah Port Dickson, Negeri Sembila. Nama sekolah itu SMK Datuk Hj Abd Samad. Sekolah tu, setakat hari semalam semuanya OK...tapi tak pergi survey lagi sekolah tu sebab tak ada masa nak pergi. Semalam dah tengok jugak kat dalam internet, nampak OK jer...hehehehe...harap-harap semuanya akan OK la selepas ini. 

Berbicara tentang sekolah, teringat pulak cuti pertengahan tahun 2011. Semalam cek kalender...rupa-rupanya dua minggu selepas berada di sekolah adalah cuti pertengahan tahun 2011. Wowwww...seronoknya...Cuti pertengahan tahun 2011 akan bemula pada 28 Mei 2011 hingga 12 Jun 2011...cuti selama dua minggu. Oleh kerana dah tahu tarikh cuti bila, so...booking tiket la. Alhamdulillah...urusan booking tiket telah selesai. Semalam cek internet tengok tiket MAS dan AirAsia...perghhhh...tiket AirAsia lebih mahal dari tiket MAS. Jadi, tanpa melengahkan masa, aku terus booking tiket MAS. Harga murah, services pun OK...lebih baik dari AirAsia...makanan pun sedap...memang berbaloi aku booking tiket balik cuti pertengahan 2011 ni yerkkk. Dalam masa yang sama juga, Umey pun nak join aku sekali balik kampung cuti pertenahan ni. Yesss...banyak la member kat KLIA nanti la yer. Jadi tak adala aku sorang-sorang kat airport nanti. Dengar-dengar, Lan pun nak balik kampung juga tapi dai tak booking lagi tiket. Akhir sekali, harap-harap tiada masalah sepanjang aku berpraktikum nanti...Insya-Allah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan