Sabtu, 19 Mac 2011

Lawatan ke JPNIN Putrajaya dan alang-alang kat sana...so...Bowling la...

AS SALAM DAN SALAM SEJAHTERA...Hari ini sangat seronok, dan menyenangkan hati. Nak tau kenapa...???Alhamdulillah...hari aku bersama rakan-rakan SRNUPSI pergi ke JPNIN Putrajaya untuk berbincang dengan pegawai dari sana berkaitan dengan aktiviti yang dijalankan di UPSI. Alhamdulillah...semuanya berjalan dengan lancar. Bertolak dari Pintu Timur jam 12.30 tgh hari. Tiba di Putrajaya jam 3.00 petang. Sepanjang perjalanan hujan sangat lebat ditambah dengan kilat...iskkkk...sangat takut. Alhamdulillah semuanya selamat sampai, dan kami disambut oleh Encik Sharil, anak buah Puan Zila. Perbincangan bermula jam 3.30 petang bersama beberapa pegawai JPNIN termasuk Puan Zila, Encik Sharil, dan Encik Asyraf, staf baru di JPNIN. Encik Asyraf ini difahamkan kawan sekolah kepada salah seorang ahli SRNUPSI iaitu Suman. Wahh...kalau macam itu senang la kalau ada kawan dengan orang JPNIN, boleh minta sumbangan untuk aktiviti SRNUPSI. BTW...Perbincangan ini berjalan dengan lancar, dan berakhir dengan jayanya. 

Selesai sahaja perbincangan, rombongan SRNUPSI pergi "melawat" ke Alamanda. Hehehehehe...alang-alang dah ada di Putrajaya, so apa lagi shoping la. Bak kata pepatah melayau, alang-alang menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan. Di Alamanda, program yang seterusnya sudah semestinya pertandingan Bowling Perpaduan. Haaaahaaaa...pertandingan ini wajib sekiranya pergi ke Putrajaya. Pertandingan terdiri dari ahli-ahli SRNUPSI yang ikut serta dalam rombongan. Pada pandangan saya, pertandingan seperti ini sangat bagus, dan menarik kerana ia boleh mengeratkan hubungan silaturrahim antara ahli SRN dengan Exco, dan Majlis Tertinggi SRN. Alhamdulillah...Kumpulan kami telah mendapat tempat ke 3 daripada 6 pasukan yang bertanding. OK la tu...dapat jugak hadiah...huhuhuhuhuhu...Selesai pertandingan bowling perpaduan, rombongan bertolak balik ke UPSI, dan sampai di UPSI jam 12.30 tengah malam. Sehari suntuk di sana. BTW...sangat berbaloi, best, dan seronok bersama-sama dengan rombongan. Ape-ape pun, Insya-Allah...kalau tiada aral yang melintang, sebelum tamat semester 2 sesi 2010/2011, SRNUPSI akan sekali lagi menganjurkan pertandingan bowling perpaduan yang dianjurkan oleh Exco Ekonomi, dan Keusahawanan.  Kepada yang semua ahli SRNUPSI, jangan lupa sertai kami di masa akan datang.

Sebelum itu, di Putrajaya hari ini tengah berlangsungnya Pesta Belon Udara Panas. Tadi ada tengok  kejap, nampak menarik...tapi hari hujan, just tengok dalam bus sahaja. OK la setakat ini dulu,...Haaaaa...sebelum terlupa, gambar-gambar akan di upload dalam masa yang terdekat. OK...jumpa lagi...Salam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan