Rabu, 16 Mac 2011

Kalut dengan Pendaftaran Sekolah

AS SALAM...DAN SALAM SEJAHTERA...amboiiiii...ni saya nak cerita pasal pendaftaran sekolah untuk praktikum bulan Mei nanti. Aduhhhh...sungguh kalut...nak tau kenapa???hehehehehe...kalut sebab baru tau yang pendaftaran sekolah di buat hari ini dekat kawan saya, Anuar Haron. Baru tengok kat Facebook dia yang mengatakan bahawa pendaftaran boleh dibuat dekat dia...Nasib baik saya tengok, kalau  tak tengok comfirm sekolah yang kami nak tidak dapat...hehehehehe...Harap-harap saya dan Azlan boleh praktikum dekat sekolah itu, Insya-Allah...

Dalam masa kalut itu, sempat juga hantar mesej dengan ewan, pojan, daus dan umey tentang pendaftaran sekolah untuk praktikum. Dalam masa kalut tu jugak la saya punya handphone low batery...adeh...adeh...Bukan setakat low batery, kredit pun tinggal RM0.38 hahahahaha...tapi tidak mengapa sebab apa yang penting saya dah bagi nama sekolah kat Nuar...hehehehehe...kepada yang tidak mendaftar lagi sekolah tu, baik cepat-cepat berbuat demikian sebab takut penuh. Macam-macam lah...tapi kalu di fikirkan memang lawak...nak ketawa pun ada...hehehehehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan