Rabu, 16 Mac 2011

Memang Asam Garam...kenapa???

AS SALAM...DAN SALAM SEJAHTERA...seperti biasa bangun pagi...selalu saje terlajak tidur lebih sikit...tapi subuh hari ini saya tunaikan jugak...hehehehehe...Perancangan hari ini sebenarnya nak meeting bersama pegawai dari JPNIN Putrajaya, HEPA, dan ahli-ahli SRNUPSI. Tapi, malangnya saya tidak dapat menhadirkan diri sebab ada discusion bersama dengan ahli kumpulan untuk membincangkan tugasan yang terpaksa di hantar pada Jumaat ini. Alhamdulillah, semua nya telah berjalan dengan lancar. melihat kepada tajuk saya hari ini, berkaitan dengan Memang Asam Garam...mengapa???

Nak tau kenapa???hehehehe...sebenarnya,hari ini saya ada perbincangan dengan ahli kumpulan untuk tugasan yang akan dihantar pada Jumaat ini. Perbincangan dibuat di KHAR, rumah kawan saya. Semalam, kawan saya janji nak pergi bersama, tapi janji itu hanya tinggal janji. Dia janji nak pergi jam 10.00 pagi tapi batang hidung dia pun tidak ada. Saya menunggu dia ni hampir 1 jam. Satu masalah yang dialami oleh kawan saya ini ialah payah nak bangun pagi. Sebab itu, kalau dia ajak buat perbincangan masa pagi-pagi, memang saya tidak setuju sebab masalah kawan saya ni la yang payah nak bangun pagi. Kadang-kadang, saya rasa nak tarik atau simbah je muke dia dengan air dalam baldi, baru dia tau.. Saya seorang yang sangat tidak suka bila orang yang buat janji, tapi janji hanya tinggal janji. Alhamdulillah...perbincangan berjalan dengan lancar. Insya-Allah, kalau tiada aral yang melintang tugasan ini akan siap pada esok hari. Saya berharap agar kawan saya ini mengubah sikapnya.

Habis perbincangan, pergi ke bilik persatuan berbual-bual dengan Koon dan Diah. Sambil berborak Koon ada bercerita pasal ayahanda SRNUPSI...hehehehe...tau-tau je la sape dia...huhuhuhuhu...banyak benda yang saya tidak tahu tentang baktisiswa perdana hari itu. Bila ada masa berborak dengan Koon, rupanya banyak rahsia yang saya tidak tahu, tapi baru tahu hari ini...tapi tidak mengapa sebab bagi saya itu semua lumrah dalam menjalankan sesuatu program....BTW...tahniah kepada SRNUPSI...baiklah itu sahaja dulu, jumpa lagi nanti OK...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan